Nedaří se vám vyrýsovat svaly? Máme pro vás pár rad!

Ukažte prstem na muže, který tajně nesní o dokonalé postavě. Ať zvedne ruku ten, který by netoužil po vyrýsovaných svalech, za nimiž by se ženy obdivně otáčely. Pokud právě teď jen nevěřícně vrtíte hlavou, že takový muž snad ani neexistuje, pak si určitě přečtěte dnešní článek.

Možná trávíte v posilovně několik hodin týdně. Svědomitě si dáváte do těla. Snažíte se zdravě jíst. Jenže ani veškerá snaha, která je podle vás maximální, nevede k tomu, že by se na vás v odraze hrdě usmíval tzv. six pack – neboli vyrýsovaný pekáč buchet na břiše.

Pro většinu mužů je právě vysekané bříško největší chloubou, největším lákadlem pro ženy. Co tedy dělat v případě, kdy se vám zkrátka nedaří oněch viditelných a perfektně vyrýsovaných svalů dosáhnout?

Možná něco děláte špatně

Tedy ne možná, ale spíše určitě. Pokud chcete vysekané svaly, měli byste se naučit dodržovat následující rady. Možná vás to překvapí, ale i když se snažíte a podle svého uvážení děláte naprosté maximum, jsou věci, ve kterých pokulháváte.

A právě tyhle malé chybičky mohou ve finále stát za příčinou toho, že svaly nejsou tak viditelné, tak pevné a tak vyrýsované, jak byste si přáli. Teď už se ale nezdržujme zbytečným plkáním a pojďme rovnou na to!

Mějte dostatečný přísun bílkovin

Určitě víte, že jsou to právě bílkoviny, které jsou klíčem k budování svalů. A pokud to nevíte, pak si to honem rychle zapamatujte, protože tohle je základ, na kterém každý sportovec staví – a samozřejmě nejen sportovci, ale i muži, kteří se snaží vyrýsovat svou postavu.

Určitě si tedy hlídejte množství bílkovin ve stravě a pamatujte na to, že bílkoviny by měly tvořit cca 40 % celkového denního energetického příjmu. Bílkoviny jsou ve velkém množství obsažené v kvalitním mase, dopřát si proto můžete jehněčí, krůtí i kuřecí maso. Stejně tak se nachází v mléčných výrobcích, jako například sýrech, jogurtech.

Zaměřte se na těžkou váhu

Zvedání těžké váhy vám výrazně napomůže k tomu, aby vaše postava konečně vypadala tak, jak si přejete. Čím náročnější cvičení si naplánujete, tím menší počet opakování si naordinujte. I když sice chcete mít pekáč buchet, rozhodně to nemá cenu přehánět a tlačit na sílu – mohli byste si spíše ublížit.

Zvedaná váha by měla být maximální, tedy taková, ke které budete muset použít veškerou sílu, kterou v sobě máte. A je jedno, že takovou zátěž zvednete třeba jen 10x místo 20x – tady jde o to, že ze sebe vydáte maximum, zrychlíte metabolismus a začnete lépe spalovat tuky.

Není to jen o posilovně

A teď ruku na srdce: dřete se v posilovně do padnutí, ale jakmile přijdete domů, plácnete sebou na gauč a tím vaše veškerá snaha automaticky končí?

V tom případě se nedivte, že vaše svaly nejsou vysekané nebo že dokonce nejdou ani pořádně vidět! Snažit byste se měli nejen v posilovně, kde dokáže machrovat úplně každý, ale i kdekoli jinde ve svém volném čase.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu navždy pod tímto článkem jen za 70 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

Share on facebook
Sdílet na Facebooku
Share on twitter
Sdílet na Twitteru




Další zajímavé články